Circa u trattamentu di a superficia di e parti di hardware

1. Trattamentu di pittura: a fabbrica di hardware usa u prucessu di pittura quandu pruduce grandeprudutti di hardware, è e parti metalliche sò impedite da arrugginazione attraversu u prucessu di pittura, cum'è i bisogni di ogni ghjornu, chjusi elettrici, artighjanali, etc.
2. Electroplating: Electroplating hè ancu unu di i tecnichi di trasfurmazioni più cumuni per u processu di hardware.A superficia di l'hardware hè electroplated attraversu a tecnulugia muderna per assicurà chì u pruduttu ùn sarà micca muffa è ricamata sottu un usu à longu andà.U trattamentu di l'electroplating cumuni include: viti, pezzi stampati, Cellule, pezzi di vittura, accessori chjuchi, etc.,
3. Trattamentu di lucidatura di a superficia: U prucessu di lucidatura di a superficia hè generalmente utilizatu in i bisogni di ogni ghjornu.Attraversu u trattamentu di burr superficia di i prudutti di hardware, per esempiu, pruduciamu un pettine.U pettine hè una parte metallica fatta da stamping, cusì i canteri stampati di u pettine Hè assai sharp, è avemu da pulisce i cantoni sharp in una faccia liscia, per ùn avè micca dannu à u corpu umanu durante l'usu.

5


Tempu di Postu: Dec-11-2020