Cundizioni chì affettanu u disegnu di parti stampate metalliche!

I pezzi di stampa di metalli sò un metudu di trasfurmazioni cù una efficienza di produzzione più alta, menu perdita di materiale è costi di trasfurmazioni più bassi.Hè più adattatu per a produzzione di massa di pezzi, hè faciule da realizà a mecanizazione è l'automatizazione, hà una alta precisione, è hè ancu cunvene per u post-processamentu di e parti.In ogni casu, i pezzi di stampa di metallu anu da esse prufonda durante a trasfurmazioni, allora chì sò e cundizioni chì affettanu l'imbuttatura di i pezzi di stampa di metalli?

1. Se u distaccu trà i fusti cunvex è cuncavi hè troppu chjuca, i pezzi di stampa di metallu seranu spressu eccessivamente, è a resistenza di attritu aumenterà, chì ùn hè micca favurevule à riduce u coefficient di limitu di u trattu.Tuttavia, se u spaziu hè troppu grande, a precisione di u disegnu prufonda serà affettata.

2. U numeru di deep drawing.Perchè l'indurimentu di u travagliu à friddu di e parti stampate metalliche aumenta a resistenza di deformazione di u materiale durante l'imbuttatura profonda, è à u stessu tempu u gruixu di u muru di a sezione periculosa hè ligeramente diluita, l'ultimu coefficient di disegnu di u prossimu drawing deep deve esse più grande di u precedente.

3. Forza eccessiva di titulari in biancu aumenterà a resistenza di drawing.In ogni casu, se a forza di u sustegnu in biancu hè troppu chjuca, ùn serà micca capace di prevene efficacemente u materiale di flange da arrughe, è a resistenza di disegnu aumenterà bruscamente.Dunque, sottu a premessa di assicurà chì u materiale di u flange ùn si arrughi, pruvate d'aghjurnà a forza di u sustegnu in biancu à u minimu.

4. U grossu relative di u biancu (t / D) × 100.Più grande hè u valore di u spessore relativo (t / D) × 100 di u biancu, u più forte hè a capacità di u materiale di flange per resiste à l'instabilità è l'arrugazioni durante l'imbutitura profonda, cusì a forza di supportu in biancu pò esse ridutta, a resistenza di attritu pò esse. ridutta, è a riduzzione hè benefica.Picculu coefficient di disegnu limite.

11e6f83b (1)


Tempu di Postu: Nov-09-2021