Sapete l'applicazione di bulloni in T cù bulloni di unione?

Bolt live di l'Asia Pacificu

I bulloni girevoli sò ancu chjamati bulloni d'ochju, bulloni d'ochju raffinati, cù una superficia sferica liscia è alta precisione di filu.I bulloni girevoli sò largamente usati in: valvole di bassa temperatura è alta pressione, pipeline di pressione, ingegneria di fluidi, equipaghji di perforazione di petroliu, equipaghji di campu di petroliu è altri campi.Sò spessu usati in occasioni di disconnecting and connecting o arnesi, cum'è l'industria di valve, biciclette plegabili, è carriage per i zitelli. I bulloni girevoli sò convenienti è veloci à aduprà, è ponu esse usatu cù nuts currispundenti per cunnette è stringhje, è avè una larga. gamma di applicazioni.

Bulloni a T-slot

U principiu di fissazione di u T-bolt hè di utilizà l'inclinazione in forma di cunea per prumove a forza di ubligatoriu di attritu di u bullone di espansione per ottene l'effettu di fissazione.I bulloni in T sò filettati à una estremità è cunici à l'altru.T-bolts sò spessu usati per riparà l'apparecchi elettrici in a vita di ogni ghjornu.

Cap Nut esagonale

Cum'è u nome suggerisce, a caspa esagonale hè una noce cù una tapa.U scopu di sta tapa hè di prevene l'umidità di entre in ellu, impediscendu cusì chì a noce da arruggini.In a vita di ogni ghjornu, pudete vede nantu à i pneumatici di vitture, tricicli, veiculi elettrici, o nantu à i lampi di lampi di strada.

Bullonu di trasportu

Un tipu di fastener custituitu da una testa è un vitu deve esse assuciatu cù una noce per u fastener per cunnetta duie parte cù i buchi.U bolt di carru hè utilizatu in u slot, è u collu quadratu hè appiccicatu in u slot durante a stallazione, chì pò impedisce à u bolt di rotazione.U bolt di carru pò spustà parallella in u slot, è pò ancu ghjucà un rolu di anti-furtu in u prucessu di cunnessione attuale.


Tempu di post: 18-novembre-2021