Introduzione à 12 classificazioni di fasteners in acciaio inox

I fasteners di l'acciaio inossidabile sò ancu chjamati parte standard in u mercatu, chì hè un termu generale per un tipu di parti meccanica utilizatu quandu dui o più parti (o cumpunenti) sò fissati è cunnessi in un sanu.I fasteners in acciaio inox includenu 12 categurie:

1. Rivet: Hè cumpostu di una cunchiglia rivet è un bastone, chì hè utilizatu per fasten è cunnette dui platti cù fori attraversu per ottene l'effettu di diventà un sanu.Stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione rivet, o riveting per cortu.Riveting hè una cunnessione non-detachable, perchè per separà e duie parti cunnessi, i rivetti nantu à e parti deve esse rottu.

2.Bolt: un tipu di fastener d'acciaio inossidabile custituitu di duie parte, una testa è una viti (cilindru cù filu esternu), chì deve esse assuciatu cù una noce per attache è cunnetta dui parti cù fori passanti.Stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione di bolt.Se a noce hè svitata da u bolt, i dui parti ponu esse separati, cusì a cunnessione di u bolt hè una cunnessione detachable.

3. Stud: Ùn ci hè micca capu, solu un tipu di fastener d'acciaio inossidabile cù filamenti in i dui estremità.Quandu si cunnessu, una estremità deve esse avvitata in a parte cù un foru filettatu internu, l'altru finale deve passà per a parte cù un foru attraversu, è poi a noce hè avvitata, ancu s'è e duie parti sò strettamente cunnessi in tuttu.Stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione stud, chì hè ancu una cunnessione detachable.Hè principarmenti utilizatu induve una di e parti cunnessi hà un grossu grossu, esige una struttura compatta, o ùn hè micca adattatu per a cunnessione di bolt per via di un disassemblamentu frequente.

4. Nut: cù u pirtusu filettatu internu, a forma hè in generale colonna esagonale piatta, ci sò ancu culonna quadrata piatta o cilindru piatta, cù bulloni, studs o viti di machina, usata per attaccà a cunnessione di dui parti, cusì diventa un sanu. .

5.Vite: Hè ancu un tipu di fasteners d'acciaio inossidabile cumpostu di duie parte: a testa è a vite.Sicondu u scopu, si pò esse divisu in trè categurie: viti machine, viti set è viti spiciali.I viti di a machina sò principarmenti utilizati per una cunnessione stretta trà una parte cù un pirtusu filettatu è una parte cun un pirtusu attraversu, senza a necessità di una noce per adattassi (stu tipu di cunnessione hè chjamatu cunnessione à viti, chì hè ancu una cunnessione detachable); pò ancu esse Cooperate cù a nut, usata per a cunnessione di fastening trà dui parti cù fori attraversu.) A vite di set hè principalmente usata per riparà a pusizioni relative trà e duie parti.Viti per scopi speciali, cum'è eyebolts, sò usati per elevà e parti.

6. Viti self-tapping: simili à i viti di a macchina, ma u filu nantu à u vitu hè un filu speciale per i viti auto-tapping.Hè aduprata per attache è cunnette dui cumpunenti metallichi sottili in un pezzu.Picculi buchi sò bisognu à fà in u cumpunente in anticipu.Perchè stu tipu di viti hà una durezza alta, pò esse direttamente avvitata in u pirtusu di u cumpunente.Formate un filu internu responsive.Stu tipu di cunnessione hè ancu una cunnessione detachable.7. Chiodi di saldatura: Per via di i noci heterogenei di l'acciaio inossidabile cumposti da l'energia luminosa è i capi di unghie (o senza unghie), sò cunnessi à una parte (o cumpunente) per saldatura per esse cunnessi cù altre parti.

8. Vite di legnu: Hè ancu simili à a vite di a machina, ma u filu nantu à u vitu hè un vitu di legnu speciale cù ribs, chì pò esse direttamente in u cumpunente di lignu (o parte) per utilizà un metallu (o non-metallu). ) cù un foru attraversu.I pezzi sò fermamente cunnessi à un cumpunente di lignu.Sta cunnessione hè ancu una cunnessione detachable.

9. Lavatrice: un tipu di fastener in acciaio inox cù una forma di anellu oblate.Hè situatu trà a superficia di supportu di bulloni, viti o nuts è a superficia di e parti cunnessi, chì aumenta a superficia di a superficia di cuntattu di e parti cunnessi, riduce a pressione per unità di area è prutegge a superficia di e parti cunnessi da danni;un altru tipu di lavatrice elastica, pò ancu impedisce a noce di svià.

10. Retaining Ring: Hè stallatu in u groove di l'arbulu o di u foru di a macchina è di l'equipaggiu, è ghjucanu u rolu di impedisce chì e parti nantu à l'arburetu o u pirtusu si movenu à manca è à diritta.

11. Pin: Principalmente utilizatu per u posizionamentu di e parte, è alcuni ponu ancu esse aduprati per cunnessu e parti, riparate e parti, trasmettenu u putere o chjude altre parti standard d'acciaio inox.

12. Parti assemblati è coppie di cunnessione: e parti assemblate riferenu à un tipu di noci d'acciaio inossidabile furnitu in cumminazione, cum'è una cumminazione di viti di machina (o bulloni, viti autoforniti) è rondelle piatte (o rondelle di primavera, rondelle di serratura);cunnessione;U sicundariu si riferisce à un tipu di fasteners in acciaio inox fornitu da una cumminazione di un certu bullone speciale, nut è rondella, cum'è a cunnessione di bulloni di testa esagonale d'alta resistenza per strutture in acciaio.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021